پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » ازدواج با کسی که از خودم بزرگترست
0 امتیاز
Vote Con!

ازدواج با کسی که از خودم بزرگترست

تگ 1

سلام\”من پسری هستم 18ساله و5سال میشه دختر عمومو که دو سال از من بزرگتره رو دوست دارم .دو سال پیش با مادرم این موضوعو در میون گذاشتم.مادرم هم ابتدا موافقت کردو با خود ود هم صحبت کرد.پس از صحبت هم به من گفت که او نیز مرا دوست دارد و همین موضوع موجب دلبستگی بیشتر من به وی شد تا اینکه تابستان امسال مادرم به من گفت که او را فراموش کنم اما دلبستگی من به خیلی زیاد شده بود و دیگر نمیتوانستم اورا فراموش کنم.حدود دو ماه پیش تصمیم گرفتم با خود وی صحبت کنم و درخواست ازدواج ازو کنم و او به من فقط گفت که او را فراموش کنم و از آن وقت دیگر حتی با مادرم هم در مورد او صحبت نکردم ولی با توجه به دلبستگی زیاد به او نمیتوانم فراموشش کنم. شما چه راهکاری به من پیشنخاد میکنید

توسط mohammad6306 درازدواج · پاسخ 3712 روز 14 ساعت 27 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    با سلام از اینکه این سایت را برای مشاوره انتخاب کرده اید، ممنونیم. بابت تاخیر در پاسخگویی عذر می خوایم.
    خوب علتش رو از مادر و یا خود ایشون نپرسیدید؟ علت رو حتما جویا بشید.
    می تونم ازتون سوال کنم چرا به خانمی که 2 سال از شما بزرگتره علاقه مند شدید؟ شما فرزند چندم خانواده هستید؟ آیا خواهر بزرگتر از خود دارید؟
    5 ســــــــــــــــــــــــــال ایشون رو دوست دارید و هنوز تکلیف رو مشخص نکردید. البته خوب با توجه سنتون معلومه که علت طولانی شدن چیه. ولی مسئله رو یکم جدی تر مطرح کنید. به دختر خانم هم حق بدید که حق انتخاب داشته باشند. خوب شاید نتونه کنار بیاد با این قضیه که همسرش از خودش کوچکتر باشه. من پیشنهاد می کنم این قضیه نذارید کش دار بشه. شما دوست داشتن یه نفر رو 5 ساله تو ذهنتون پرورشش دادید. بعدا شرایط براتون سخت میشه ها. با توجه به سن حساسی هم که دارید. علت رو جویا بشید و اسرار کنید که تکلیفتون رو مشخص کنند.راهش هم مادرتونه. احتمالا ایشون باید بدونه.
    موفق باشید.
    اگر باز سوالی هست در خدمتیم. اگر هم نه ممنون میشم گزینه پذیرفته شده را انتخاب کنید. با تشکر.

    توسط خانم زهرا عباسی · 3705 روز 12 ساعت 3 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

ازدواج با کسی که از خودم بزرگترست | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.