پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » ازدواج با مردی با تفاوت سنی زیاد
1 امتیاز
Vote Con!

ازدواج با مردی با تفاوت سنی زیاد

پاسخ سریع لطفا

با سلام و خسته نباشید.
دختری هستم 34 ساله که در امر انتخاب برای ازدواج دچار سردرگمی شده ام. بنده در حال حاضر به صورت پاره وقت مشغول تدریس بوده و همزمان در حال اتمام مقطع دکتری می باشم. چند سال اول دوره جوانی را بدون انکه به طور جدی به ازدواج فکر کنم، سپری شد، چراکه به ازدواج زود هنگام علاقه ایی نداشتم و تحصیلات را با علاقه بیشتری دنبال کردم. کم و بیش خواستگارانی هستند اما در حال حاضر یک خواستگار دارم که ایشان 54 ساله و دارای 4 فرزند هستند که هر 4 تای انها ازدواج کرده اند. ایشان 15 سال پیش از همسر خود جدا شده اند . مدرک شان مهندسی عمران است و از نظر خانوادگی نیز، از خانواده های سرشناس و معتمد شهر خود هستند. ما پس از معرفی توسط شخصی بهم علاقه مند شده ایم و زمینه های فکری و روحی مشترکی را پیدا کردیم که باعث شد نسبت به اشخاص دیگری که قبلا ابراز تمایل برای ازدواج کرده بودند، به ازدواج با ایشان بیشتر ترغیب شوم. اما از طرفی می دانیم این ازدواج خالی از مشکل نیست. مخالفت خانواده ها، تفاوت سنی و … فقط مواردی از انها هستند. حال شما بفرمایید بنده چه کنم؟ خودم دلم میخواهد با دید بازتری به این ازدواج نگاه کنم و به استقبال شرایط ان بروم اما از طرفی چون خیلی تجربه یی در زندگی ندارم نمی دانم چه خواهد شد؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.
با تشکر از مدیریت محترم و همکاران

توسط roeya درازدواج · پاسخ 3719 روز 1 ساعت 15 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

 

پاسخ (3)

  1. 0 votes

    با سلام. از اینکه این سایت رو برای مشاوره انتخاب کردید ممنونیم. بابت تاخیر در پاسخگویی به سوالات باید ببخشید.
    در مورد قضیه شما توصیه می کنم حتما در ابتدا قضیه رو با خانواده مطرح کنید . ببینید نظر خانواده چیست. و یا اگر میخواهید دیدتان به قضیه بازتر بشه. حتام با چهار فرزند این آقا و حتما با خانم سابقشون ملاقات داشته باشید و باهاشون صحبت کنید. نمیخواد خیلی ریز بشید. همین که از زنش علت طلاق رو جویا بشید. نظر بچ ها رو هم بپرسید. باید برید تحقیق. وقتی رفتید تحقیق و باهاشون صحبت کردید. حالا بیایید اینجا و بگید شرایط به چه صورتیه. بعد از ویژگی ها و شرایط خودتون هم بیشتر بگید. تا بشه نتیجه گیری کرد شما به درد هم میخورید یا نه.
    موفق باشید

    توسط خانم زهرا عباسی · 3711 روز 2 ساعت 13 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    با سپاس از اینکه پاسخگوی سوال بنده بودید

    توسط roeya · 3711 روز 1 ساعت 47 دقیقه قبل

    سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

  3. 1 vote

    ROEYA

    خب رویا خانم شما بهتر میدونید که این ازدواج با این اختلاف چشم انداز خوبی نداره و یکی از مواردش مشکلات در روابط جنسی شماست که میتونه برای هردوتون مشکلساز باشه .. به هرحال این به نوع دیدگاه خودتون بستگی داره که بخوایت با تمام مشکلات تن به این ازدواج بدید ..بهتره با مشاور مشورت کنید تا بدونید چه چشم اندازی در انتظار زندگی مشترک شماست

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3490 روز 1 ساعت 14 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

ازدواج با مردی با تفاوت سنی زیاد | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.