پرسشتان را مطرح کنید

0 امتیاز
Vote Con!

مشکل جنسی خاص

مشکل

سلام

پسری هستم 22 ساله که مشکلات روحی و روانی دارم به خاطر همین قرص های کلومیپرامین ، ریسپریدون ، بایوپیپرازول و بوسپیرون مصرف میکنم .

مدتی هست که از شکم من دردهایی میگیره و بعد از انزال مشکلم برطرف میشه ولی حدود یک ماه بعد این درد ها شروع میشه و تا زمانی که انزال نکرده ام این درد ها ادامه دارن .

توی خواب هم محتلم نمیشم و چاره ای برایم جز استمنا نمانده است .

از اونجایی که خجالتی و کمی وسواسی هستم نمیتونم به پزشک اورولوژی مراجعه کنم .

متاسفانه شرایط ازدواج هم ندارم و راهی برایم جز خودارضایی برای رفع این مشکل پیدا نمیشود .

لطفا راهنمایی کنید که چرا و چطور چنین مشکلی برایم ایجاد شده و چاره ی آن چیست ؟ آیا ارتباط به قرص هایی که میخورم دارد ؟ چون قبلا چنین مشکلی نداشتم .

توسط delavar درسایر مسایل جنسی · پاسخ 344 روز 53 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    درد هنگام خروج منی

    درمان بستگی به تشخیص صحیح داره و تشخیص هم با امکانات اینترنتی امکان پذیر نیست.

    عواملی همچون :

    چسبندگی مجرای ادرار از دیگر دلائل است.

    پس در این مورد بدون خجالت با متخصص ارولوژیست (کلیه و مجاری ادراری) مشورت کنید .

    توسط مدیریت سایت · 343 روز 23 ساعت 12 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

© tribuneazad.ir 2013. All rights reserved. تمام حقوق برای تریبون آزاد محفوظ است انتشار با ذکر منبع مجاز است