پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » زود انزالی » زود انزالی همسرم
0 امتیاز
Vote Con!

زود انزالی همسرم

تگ ،1

سلام.من 2 سال میشه که ازدواج کردم ولی بدلیل زود انزالی همسرم تا حالا نتونستم به ارگاسم برسم لطفا بگید چه دارویی مصرف کنه چون روش نمیشه به پزشک مراجعه کنه چندتا قرص بنامهای ویاگرا.سیالیس و لویترا از اینترنت واسش سرج کردم ولی جرات نمیکنه بخره و استفاده کنه لطفا منو راهنمایی کنید چون دار رو زندگیم تاثیر منفی میزاره طوریکه تا حالا یه رابطه 2 دقیقه ای هم نداشتیم.با تشکر

توسط p.67 درزود انزالی · پاسخ 2397 روز 23 ساعت 42 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (5)

  1. 0 votes

    سلام چند داروی گیاهی برای رفع زودانزالی موثره که توی دارو گیاهی ها و همچنین داروخانه ها هست
    قرص لاوینگ تولید سبز دارو
    یک لیوان شیر + یک قاشق چای خوری زنجبیل + یک عدد زرده تخم مرغ + دو قاشق عسل هر روز به مدت 40 روز
    صبح به ناشتا یک قاشق عسل و سیاه دانه
    هفته ای دو بار یک عدد پیاز سفید را با روغن زیتون سرخ و یک تخم مرغ بهش اضافه کنید

    توسط javadna · 2365 روز 21 ساعت 32 دقیقه قبل

    سوال: 0 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

  2. 0 votes

    javadna,

    از گیاهی شروع کنید بعد شیمایی

    توسط javadna · 2365 روز 21 ساعت 31 دقیقه قبل

    سوال: 0 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

  3. 0 votes

    با سلام
    دوست عزیز احتمالا می دونید که مشکل زود انزالی درمردان بیشتر با عوامل روی و روانی مرتبط است تر س و اضطراب از عدم ارضا و اینکه تحمل نکردن و کنترلی بر انزال نداشتن مطرح می شود بنابراین باید مساله ریشه یابی شود این چیزی نیست که ایشون خجالت بکشند چون مثل همه بیماری هاست و افراد زیادی برای این مساله به اورولوزیست مراجعه می کنند و خوب اگر مشکل اناتومیکی وجود نداشت حتما به روانشتاس مراجعه شود و خوب قطعا داروهای گیاهی وجود دارد ولی به هیچ وجه از قرص های تبلیغاتی اینترنت استفاده نشود به خاطر عوارض و مشکلات ایجاد کننده بهترین راه حل مراجعه است .و مطمئن باشید که مشکلی نیست که درمان نشود روابط زناشویی نقش مهمی در رضایت زناشویی و کیفیت زندگی دارد پس بهتر است سریعتر اقدام شود

    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    ۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲
    موفق باشید

    توسط مشاور · 2343 روز 2 ساعت 59 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  4. 0 votes

    درود

    دوست عزیز ” زود انزالی ” در اغلب مردان و در سنین متفاوت دیده میشه و بین همه مردان در دوره ای دیده میشه اما به این معنا نیست که غیر قابل حل باشه. برعکس الان با پیشرفتهای علوم پزشکی و روانشناسی کاملا قابلیت درمان داره. زودانزالی در وهله اول با مسائل روانی در ارتباطه؛ عواملی مثل استرس، هیجان زیاد، ترس، خجالت، خاطرات بد کودکی، محیط خانوادگی و شیوه تربیت والدین در این پدیده دخیل هستند. بعد از عوامل روانی، فاکتورهای جسمی و فیزیولوژیک باعث بروز زود ازالی در مردان میشن.

    اولین گام درمان و رفع ” زود انزالی”، صحبت و گفتگوی منطقی طرفین و مطرح کردن مشکل انهم بدون تنش و با آرامش با همسر است تا ایشون بدون هیچ احساس خجالت یا سرشکستگی درک کنند که شما صرفا قصد کمک و عالی شدن روابط زناشویی وشرایط فعلی را دارید. گام بعدی، مراجعه به سکس تراپیست ها و روان درمانگران مجرب است تا ریشه های اصلی مشکل رو پیدا کنند.
    با فشار و سرکوفت زدن و تحقیر کردن بی شک نتیجه عکس خواهید گرفت و چه بسا منجر به طلاق عاطفی و حتی طلاق واقعی شما بشه. چون به ناچار هر کدام ممکن است برای رفع نیاز جنسی و عاطفی خودتون به دامان فرد جدیدی پناه ببرید.
    گام سوم مراجعه به پزشک اورولوژیست و درمان فیزیولوژیک و دارویی است که به احتمال زیاد بخشی از مشکل حل خواهد شد.
    ضمنا در هنگام سکس و مقاربت بهتر است که مرد برای دیر ارضا شدن از تکنیک ها و پوزیشن های خاصی استفاده کند.
    تکنیک اول، منحرف کردن ذهن در حین رابطه جنسی برای چند دقیقه و بازگشت دوباره به فضای ذهنی و روحی سکس است. برای مثال همسر شما می تواند در حین مقاربت از نظر فیزیکی با شما نزدیکی کند و آلت در حالت نعوظ (ERECTION)باشد اما از نظر فکری بر روی مسئله ای دیگر برای چند دقیقه متمرکز شود. این تکنیک باعث می شود که مدت زمان رابطه جنسی تا ده دقیقه یا بیشتر طول بکشد و احتمال اینکه طرفین باهم ارضا شوند بسیار بالا، مفید و خشنود کننده است. نام این تکنیک ” KAREZZA ” است.
    مردانی که ود انزالی دارند حتی الامکان نباید از پوزیشن های (DOGGY STYLE) و (MISSIONARY) استفاده کنند چون بشدت تحریک کننده و انزال آور است. به جای آن می توان همسر روی بدن مرد بخوابدو اصطلاحا زن در بالا قرار گیرد که پوزیشن ( COWGIRL) نامیده می شود. برای دیدن این پوزیشن ها نام انگلیسی آنها را سرچ کنید.

    برای راهنمایی بیشتر در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    ۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

    موید باشید

    توسط hami07 · 2336 روز 3 ساعت 8 دقیقه قبل

    سوال: 0 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 3

  5. 0 votes

    قرص لاوینگ
    موارد مصرف :

    – افزایش و تقویت نیروی جنسی
    – تقویت کننده حافظه و بهبود شرایط فیزیکی بدن
    – بهبود انزال زود هنگام با تاثیر بر پروستات و عضله PC

    دستور مصرف : در حالت کلی مصرف 2 کپسول در روز ترجیحاً همراه با غذا پس از صرف ناهار و شام ( هر وعده یک عدد) با توجه به شرایط فیزیولوژیکی و شخصی فرد می توان این مقدار را تا 4 عدد در روز (هر وعده دو عدد) افزایش داد.

    شرایط نگهداری :
    – دارو را در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد و دور از نور مستقیم و رطوبت نگهداری نمائید.
    – دارو را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

    عوارض جانبی.

    عوارض جانبی مشاهده نشده است. مگر کسانی که نسبت به گیاهان بکار رفته در دارو حساسیت داشته باشند.

    قرص لاویگ
    موارد هشدار و نکات قابل توجه:
    – در صورت استفاده از دارو، توصیه می شود دارو را به مدت حداقل یک ماه استفاده نمایید تا خاصیت درمانی آن بطور کامل مشخص گردد.
    – دارو را طبق دستور داده شده مصرف کرده و از استفاده بیش از حد دارو در یک نوبت اجتناب نمایید.
    – در صورت داشتن ناراحتی های قلبی قبل از مصرف دارو با پزشک مشورت نمایید.

    تداخلات دارویی
    جین سینگ به کار رفته در کپسول امکان دارد که اثرات وارفارین (یا سایر داروهای ضد انعقادی کومارینی) را کاهش دهد.همین طور ممکن است بین جینگو و داروهای ضد پلاکت و ضد انعقاد تداخل وجود داشته باشد و به علت داشتن کراتاگوس با داروهای قلبی بخصوص دیگوگسین تداخل اثر داشته باشد. لذا توصیه می شود بیمارانی که این قبیل داروها را مصرف می کنند قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند.

    اجزای تشکیل دهنده: کپسول لاوویگ حاوی عصاره گیاهان, saw palmetto, ginkgo biloba, panax ginseng, epimedium grandiflorum, muira pauma, erythroxylum catuaba, crataegus oxycanthae, cuscuta epithymum می باشد که بر مبنای ماده موثره توتال فلاونویید استاندارد گردیده است.

    کاتوآبا
    برای این گیاه سابقه درخشانی در پرونده گیاهان دارویی با اثر افزایش و محرک جنسی ( aphrodisiac) ثبت گردیده است. در فرهنگ توپی ها ( tupi Indians) که در برزیل زندگی می کنند از خواص این گیاه مکتوبات کثیری به چشم می خورد و کلا این مردم اولین کسانی بودند که از خواص سود بخش این گیاه مطلع شدند. این در حالی است که در طی قرن های اخیر تحقیقات بسیاری در رابطه با اثرات دیگر آن انجام گرفته و متون متعددی به چاپ رسیده است. بومی ها و مردم محلی، نسل در نسل از این گیاه استفاده می نمودند و در میان گیاهان دارویی محرک جنسی برزیلی (Brazilian aphrodisiac plants) از بالاترین شهره برخوردار است. در ایالت مایناس (minas) ضرب المثلی است که می گوید: (تا زمانی که پدر به سن 60 سالگی برسد، این اوست که در ایجاد فرزند پسر نقش دارد، ولی از آن پس فرزند پسر از آن کاتوآبا است.) کاتوآبا به عنوان یک گیاه آفرودیزیاک (افزایش دهنده های میل جنسی) شناخته می شود. در herbal medicine از آن برای درمان impotency و ناتوانی جنسی استفاده شده است، هر چند مکانیسم اثر آن شناخته شده نیست و اثر بخشی آن تنها وابسته به بررسی های تجربی می باشد، ولی اثر تحریکی آن بر روی فعالیت جنسی مورد تائید مراجع علمی قرار گرفته است. همچنین مدارکی در دست می باشد که کاتوآبا می تواند با تغییر سطح دوپامین در مغز باعث افزایش لذت جنسی حین آمیزش (sexual intercourse) گردد.

    قرص جنسی مویراپاووما
    بوته این گیاه با نام علمی liriosma ovata که بومی برزیل می باشد و به آن (potency wood به معنای چوبی که دارای مواد افزاینده قوای جنسی است)، می گویند، در افزایش تمایل جنسی و از بین بردن ناتوانی مردان در نگهداری آلت تناسلی خود در حالت نعوظ (erectile dysfunction) بسیار موثر واقع گردیده است، مویراپاووما عصاره موجود در لاوویگ می باشد که سالیان سال توسط بومیان آمریکای مرکزی و جنوبی به عنوان بر طرف کننده ناتوانی های جنسی استفاده می شده است، همچنین بررسی ها نشان داده که مویراپاووما به خوبی بر روی بیماری های دستگاه گوارشی وکاهش اشتها موثر می باشد. تا کنون هیچ نوع اثر جانبی و عارضه خاص ناشی از مصرف مویراپاووما گزارش نشده و اثرات مثبت آن بر روی رفتار جنسی انسان به تایید رسیده و اثبات شده است.

    سرخه ولیک
    این گیاه از گونه crataegus می باشد. در حالت کلی فروکتوس (fructus) در زبان لاتین به معنای میوه می باشد. این گیاه دارای خواص شیمیایی با قابلیت های منحصر به فرد پیشگیرانه بوده و عصاره آن که از درخت هائتورن (hawthorn tree) گرفته می شود دارای خواص گوناگونی است که مهمترین آن اثر بهبود وضعیت قلبی-عروقی- (cardio vascular ) می باشد. این عصاره همچنین موجب بالا رفتن خاصیت کشش پذیری (elasticity) سرخرگها، تقویت عملکرد عضلات قلب و کاهش فشار خون می گردد.از سویی دیگر افزایش خاصیت حلالیت خون که منجر به حل کردن صفحات چربی در سرخرگهای خونی که ممکن است موجب سکته گردند، از دیگر اثرات آن می باشد. بی ضرر بودن و عاری بودن این گیاه از اثرات جانبی توسط دولت آلمان به علت استفاده آن در داروهای ساخته شده در این کشور بررسی گردیده و به شکلی رسمی و قانونی ثبت گردیده است. توت درخت اره ای به عنوان گیاهی که در درمان بیماری های قلبی و ریوی استفاده می شود و اثرات آن بر روی این دسته از بیماریها توسط کمیسیون E آلمان تایید شده است. بهبود در پرفیوژن کرونری و ارتقاء فعالیت قلبی بعد از مصرف هائتورن یری در این بیماران مشاهده می گردد، این مطلب در مقالات متعدد توسط متخصصینی که در زمینه طب چینی و همیوپاتیستها تایید گردیده است، لذا در کسانی که اختلال عروقی، قلبی و ریوی منجر به کاهش توانایی جنسی آنها گردیده، این عصاره گیاهی می تواند با بهبود بیماری زمینه ای روند عملکرد جنسی آنها را نیز ارتقاء بخشد.

    نخل اره ای
    نخل کوچک و دیر رشد saw palmetto یا به اصطلاح علمی تر serenoa repens که در جنوب شرقی ایالات متحده می روید، دارای برگهایی است که شبیه دست انسان بوده و میوه ای سیاه رنگ و تک هسته ای دارد که به میوه انگوری نخل بادبزنی یا saw palmetto berry معروف است. میوه این درخت در ایجاد تحریکات جنسی برای افزایش قوای باء و توان جنسی در مردان شهرت زیادی دارد. مطالعات فراوان بر روی این گیاه نشان داده که سائوپالمتو از تبدیل تستسترون به دی هیدروکسی تستسترون با مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز جلوگیری می کند. این اثر به خوبی شناخته شده و به تایید تمام مراجع علمی رسیده است. سائوپالمتو با استفاده از این مکانیسم باعث کاهش سایز پروستات در افراد دچار BPH می شود. مطالعات نشان داده که سائوپالمتو به صورت مجازی اثرات شبیه به فیناستراید (finastride) دارد، هر چند هایپرتروفی خوش خیم پروستات نمی تواند اثر مستقیم بر روی فعالیت جنسی داشته باشد، ولی بررسی های کلینیکال نشان داده که بهبود BPH در مردان منجر به ایجاد احساسی خوب در زمینه فعالیت جنسی آنها شده و همچنین این افراد که از مشکلات ادراری رنج می برند، با بهبود این مشکل اعتماد بیشتری نسبت به سیستم ادراری و تناسلی خود پیدا می کنند.

    جینسینگ قرمز
    جنسینگ قرمز گیاهی است که در شرق آسیا یافت می شود. قسمت فعال و دارویی گیاه از ریشه خشک شده جنسینگ به دست می آید. ادعا شده است که این گیاه اثرات مثبت فراوانی بر روی بدن انسان دارد، از جمله بهبود و تکامل فعالیت ذهنی و فکری، اثرات ضد نئوپلاستیک (سرطانی)، اثرات ضد ویروسی و آنتی اکسیدانی این گیاه که کلیه این اثرات توسط کمیسیون E آلمان که یک موسسه معتبر تحقیقاتی در زمینه گیاهان دارویی می باشد، تایید گردیده است. مهمترین اثر جنسینگ که توسط این کمیسیون بر روی آن تاکید شده اثر مستقیم جنسینگ در بهبود کاهش توانایی عمومی بدن ناشی از عوارض بیماری و کهولت سن می باشد. مبرهن است که افزایش کلی توان عمومی و بالا بردن سطح انرژی بدن می تواند باعث بهبود فعالیت جنسی گردد. مصرف این ریشه اثراتی نظیر، محرک جنسی، افزاینده قوای باء و تحمل پذیری جنسی را نیز به همراه دارد. شایان ذکر است که این ریشه ضمن بهبود وضعیت گردش جریان خون می تواند در حالیکه موجب نوگشتگی، ایجاد حالت جوانی دوباره (rejuvenation)، شور بخشیدن و تجدید حیات (revitalization ) می گردد، در افزایش رشد بافتهای عصبی، ترمیم و دوباره سازی آنها که امری غیر ممکن بوده یا بسیار نادر و کند انجام می پذیرد، موثر باشد. ترکیب اصلی و موثر این ریشه، ماده جینسنوساید (ginsenoside) می باشد که موجب افزایش جریان خون در مغز و اندام تناسلی گردیده و دارای توانایی تأثیر گذاری بر تولید سلولهلی خونی (اریتروسیت ها erithrocytes) و سلول های جنسی – اسپرمها sperms می گردد. پژوهشگران روسی اثبات نموده اند که این ریشه بی تردید موجب تحریک افزایش فعالیت روحی و جسمی افراد می گردد و همچنین عملکرد ورزشکاران را در هنگامی که به نیروی انفجاری نیاز دارند، هممچون محرک های دیگر نظیر کافئین، افدرین و غیره ولی به شکلی کار آمدتر در کنار اثری که بر تنظیم عملکرد غدد جنسی دارد، بهبود می بخشد.

    قرص جنسی جینکگوبیلوبا
    برگ درخت جینکگو به عنوان یک گیاه دارویی نزدیک به 5000 هزار سال می باشد که توسط پزشکان در اعصار مختلف زمانی مورد استفاده قرار گرفته است و در زمان حاضر مطالعات متعددی بر روی اثرات این گیاه بر روی بدن انجام گرفته است. بهبود سر گیجه، وزوز گوش و درمان کمکی در آلزایمر از اثرات شناخته شده جینکگوبایلوبا می باشد. جینکگو (ginkgo) به دلیل افزایش جریان خون به مغز که به بخشیدن انرژی بیشتر به مغز و کل دستگاه عصبی بدن منجر می گردد، در میان این پزشکان اعتبار خاصی بدست آورده است. همچنین این گیاه موجب افزایش شدت گردش جریان خون در کل دستگاه تناسلی بالاخص اندام تناسلی، جهت بهبود عملکرد این سیستم و افزایش حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت و سخت تر گردیدن آن در هنگام تحریک می گردد. تحقیقات اخیر نشان می دهد، 87% مردانی که دارای مشکلات ناتوانی جنسی و یا کمبود خونرسانی در بافت خونپذیر آلت بوده استبدون تجربه نمودن هرگونه اثرات جانبی با استفاده از این گیاه بهبود یافته اند. به علاوه بر اساس تحقیقات منتشر شده در journal of the American medical associationاین گیاه می تواند در بهبود بیماری های در ارتباط با کهولت نظیر آلزایمر ( Alzheimer,s disease) یا declin age related cognitive بسیار موثر واقع گردد. مهمترین اثر شناخته جینکگوبایلویا که توسط کمیسیون E نیز تایید گردیده است درمان اختلالات گردشی خون محیطی با استفاده از مهار تجمع پلاکتی می باشد. لذا حضور این عصاره در فرمولاسیون به عنوان ارتقاء دهنده گردشی خون محیطی و دستگاه تناسلی که بخشی از بدن می باشد در روند انجام و ادامه یک پروسه جنسی موثر می باشد.

    کاسکوتا
    از این گیاه برای مقاصد تنظیمی، اکثراً در دوره های طولانی و به شکل تونیک (tonic) استفاده می گردد، از این تونیک نرم برای بهبود عملکرد کلیه ها، بهبود وضعیت دید، تغذیه اسپرمها و نخاع و تقویت تاندونهای اندام و اعضاء دستگاه تولید مثلی استفاده می گردد. کاسکوتا بر اساس گزارشاتی که متخصصین طب چینی ارائه نموده اند تنظیم کننده سیستم ادراری بدن می باشد. هر چند هیچ نشانه ای که این گیاه می تواند به صورت مستقل بر روی فعالیت جنسی اثر داشته باشد، وجود ندارد ولی مطالعات اخیر اثرات ضد سرطانی آن بر روی سلول های سرطانی پروستات را نشان می دهد. سایر اثرات این عصاره شامل بهبود و ارتقاء سیستم ایمنی بدن و بهبود سیستم ادراری می باشد.

    اپیمدیوم
    استفاده از این عصاره در امپراطوری بزرگ چین، کشوری که پزشکانش دارای شهرت فراوانی در زمینه گیاهان دارویی افزایش دهنده قوای باء در جهات مختلف می باشند، مرسوم بوده است. اپیمدیوم به عنوان گیاه (horny goat weed) در بومیان منطقه رویش آن یاد می. مطالعات اثر آن را بر روی درمان ناتوانی جنسی تایید نموده است و کاملاً اثر افزایشی آن بر روی لیبیدو مشخص شده است و همچنین گزارش شده است که اپیمدیوم باعث افزایش سطح تستسترون خون می گردد و آزمایشات بر روی افراد مختلف نشان داده که کسانی که از این گیاه استفاده می کنند sperm count آنها افزایش پیدا می کند. یکی از مهمترین مدارک و بررسی های علمی که بر روی این گیاه انجام شده توسط Dr steven lamm و همکارانش بوده که در دانشکده پزشکی MYU انجام شده است. متد بررسی دو سویه کور بوده و در این بررسی 48 مرد به مدت 45 روز تحت آزمایش قرار گرفته و نتیجه این آزمایش، افزایش کامل میل جنسی در کلیه موارد بوده است. از دیدگاه علمی، این عصاره با افزایش آزاد سازی هورمون تستسترون مترشحه به شکلی کاملاً طبیعی توان، بنیه و همچنین تحمل پذیری جنسی فرد (endurance) را، در هنگام نزدیکی افزایش می دهد.

    توسط قرص لاوینگ · 1254 روز 5 ساعت 17 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

زود انزالی همسرم | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.