پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مشاوره خانواده » روابط جنسی - زناشویی » ترس از برقراری رابطه
0 امتیاز
Vote Con!

ترس از برقراری رابطه

sexualviruses

با عرض سلام و تقدیم احترام

من جوانی 38 ساله هستم

به توصیه روانپزشک بهتره فعلا به ازدواج فکر نکنم تا اختلالات روحی که دارم کامل درمان بشه

منتهی من هم مثل همه انسان ها میل جنسی دارم و دلم نمیخواد از راه غیر مشروع براورده کنم

اخیرا با شخصی اشنا شدم که چند مورد خانم و دختر خانم رو که حاضر به ازدواج موقت ساعتی و ماهانه هستن به من معرفی کردن

چون شخصا ادم خجالتی هستم نمیتونم دوست دختر پیدا کنم یا با دختری وارد روابط عاطفی عمیق بشم

به این نتیجه رسیدم تنها راه باقی مانده برای من ازدواج موقت شرعی ماهانه هست

ولی از ابتلا به بیماریهای جنسی واگیر مثل ایدز و زگیل تناسلی می ترسم

بخصوص زگیل تناسلی که حتی در صورت تماس پوست نواحی دست و پا و شکم هم منتقل میشه و استفاده از کاندوم هم بتنهایی

چاره ساز نیست

خواهش میکنم من را راهنمایی بفرمایید تا راه حلی برای رفع مشکل عدم ارضای جنسی که باعث اختلالات روحی زیادی هم در من شده پیدا کنم

با تشکر فراوان

توسط mmalakouti درروابط جنسی - زناشویی · پاسخ 2001 روز 1 ساعت 28 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (3)

  1. 0 votes

    بیماریهای مقاربتی

    دوست عزیز در این مورد حتما باید اطمینان خاطر پیدا کنید .
    و واقعا چون این برنامه ها بدون نظارت هستند پس اطمینان خاطری هم وجود نداره .

    ولی علایم زگیل تناسلی در زنان :

      زگیل تناسلی در زنان نیز ظاهر مشابهی دارند و معمولا در نواحی مرطوب لابیا مینور و دهانه‌ی واژن ایجاد می‌شوند.
      خانم‌ها در صورت مشاهده‌ی هرگونه ضایعه روی قسمت بیرونی اندام تناسلی‌شان باید به پزشک مراجعه کنند.
      تا معاینه‌ی کاملی از کانال واژینال، گردن رحم و ناحیه‌ی آنورکتال آنها صورت بگیرد.
      اکثر زگیل های واژینال هیچ‌گونه علامتی ندارند. در موارد نادر ممکن است.
      خانم‌ها پس از رابطه‌ی جنسی، دچار خون‌ریزی، خارش یا ترشح واژینال شوند.

    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    021-22354282

    توسط مدیریت سایت · 2000 روز 2 ساعت 22 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    با سلام
    دوست عزیز
    بینید اینکه شما به دلیل مشکلات روحی نمی توانید ازدواج کنید خب مساله اساسی اولیه حل مشکلی است که وجود دارد اینکه چرا چنین شرایطی طبیعتا وجود دارد و به چه دلیل است که شما دچار مشکل هستید اینها نکات مهمی هستند که باید در نظر گرفته شود و اینکه ایا صرفا به روانپزشک مراجعه داشتید و یا به روانشناس هم مراجعه کردید و خب طبیعتا دران چه مدت ادامه دارد
    برای رفع نیاز جنسی بله می توانید از راه مشروع و صیغه اقدام کنید ولی به هر حال تنوع شرکای جنسی خودش مساله سا است و اینکه حتما باید دقت کنید که در این مورد مسائل باید از وسایل حفاظتی استفاده کنید و باید حتما از سلامت طرف مقابل اطمینان یابید و حداقل رابطه دهانی نداشته باشید .چون بسیاری از بیماری ها از ط ریق رابطه دهانی ایجاد خواهد شد .
    در مورد مساله بعدی نکته مهم این است که به هر حال بدانید که زگیل در رابطه کاملا مشخص است و خوب قابل شناسایی و می توانید اگر مشاهده شد وارد رابطه نشوید به هر حال صیغه کردن این دشواری ها را دارد که شما درست نمی توانید صحت و سلامت طرف مقابل را در نظر داشته باشید مخصوصا اگر شرکای جنسی متعدد باشند
    پس بهرتین زمان را برای بهبودی خودتان بگذارید تا بتوانی ازدواج موفقی و دورر از استرس داشته باشیسد
    موفق باشید

    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    44034490
    موفق باشید

    توسط مشاور · 1993 روز 1 ساعت 8 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  3. 0 votes

    این روزها مشکلات جنسی به قدری زیاد شده که لازم نیست برای شنیدن یا دیدنشان، در خیابان‌های شهر بگردی. مشکلی که گریبان خیلی از جوان‌ها را گرفته و کسی نیست که به آن‌ها کمک کند. کسی نیست که به جوان‌های مجردی که امکان ازدواج ندارند، راه چاره نشان دهد. هیچ کس دست آنها را نمی گیرد و اغلب منتظرند تا یک‌جا مچ‌شان را بگیرند. در ادامه به سراغ خانم زهرا عباسی، فارغ التحصیل مامایی از دانشگاه شهید بهشتی و درمانگر روابط جنسی و زناشویی رفتیم. درمانگری که با کانال معروف سبک عاشقی و مشاوره حضوری و تلفنی، توانسته‌ حال خیلی از زوج‌ها را بهتر و زندگی‌شان را گرم‌تر کند.

    با او درباره ریشه انحرافات جنسی، عوارض این انحرافات و حتی پیشنهاد شخصی‌شان برای جوان‌های مجردی که نیاز جنسی دارند، صحبت کردم و جواب‌های جالبی شنیدم. این مصاحبه ماحصل صحبت‌های ماست.

    – جوان‌های ما نیاز جنسی دارند و در کشور ما راه‌حل مناسبی پیشنهاد نشده است. پس باید با نیازشان چه کنند؟

    میل جنسی در یک انسان سالم از نوجوانی آغاز می‌شود. در غرب برای جوانان و نوجوانی که نیاز جنسی دارد، خودارضایی و رابطه نامشروع را مجاز می‌دانند و آن را راهی برای خالی کردن عقده‌ها عنوان می‌کنند. البته آن‌ها کاری هم به عوارض این رابطه‌ها ندارند و صرفا راه حل ساده را مطرح می‌کنند.

    اما ما باید بنا‌بر فرهنگ دینی و ایرانی خودمان به مسئله نگاه کنیم و دنبال راه‌حل باشیم. از آنجایی که کنترل خویش برای زنان راحت‌تر است، بیشتر راه‌حل‌ها عمدتا برای مردان مطرح می‌شود. دلیلش هم تفاوت در سن جنسی آنهاست. بهار جنسی بانوان 30 تا 35 سالگی و آقایان 18 سالگی است. در نتیجه مرد از سن کم وارد حجمِ زیادِ نیاز می‌شود.

    من گاهی برای مردهایی که به مطبم می‌آیند و اظهار نیاز زیاد می‌کنند، صیغه را پیشنهاد می‌کنم. البته به شرطی که شرایط ازدواج نداشته باشد. هرچند من به عنوان دکتر مسئولم مشکلات صیغه را هم بگویم. مشکلاتی مثل زگیل تناسلی، هپاتیت مثبت، ایدز و … که باعث می‌شود فرد از یک رابطه جنسی و ازدواج معمولی تا آخر عمر محروم شود مگر با مراقبت‌های ویژه و خاص.

    جالب است که اکثر آقایان بعد شنیدن عواقب صیغه، از آن صرف نظر می‌کنند و دنبال راه دیگری می‌گردند.

    راه دیگری که پیشنهاد می‌دهم این است که هر دو هفته یک بار از قسمت پایین کمر حجامت کنند. خیلی‌وقت‌ها هم مراجعان من تعیین مزاج می‌شوند و گرمای بدن آن‌ها را با یک‌سری رژیم غذایی پایین می‌آوریم.

    البته گاهی مشکل در تربیت کودکی است. کودکی که همه‌چیز برایش در دسترس بوده و خواسته‌هایش بی چون و چرا انجام شده، نمی‌تواند خودش را در برابر نیاز جنسی، کنترل کند. در این موارد مشکل ریشه‌ای است و باید از نظر روانشناسی بررسی شود.

    البته ورزش و رفتن به جلسات مشاوره و کلاس‌های معنوی هم برای کنترل نیاز جنسی تجویز می‌شود.

    – این فشار جنسی و سرکوب آن ضرری هم برای فرد دارد؟

    مسلما همین‌طور است. در آقایان گاهی مشکلات جسمی هم ایجاد می‌کند و در آلت خودشان احساس درد دارند.از نظر اجتماعی و روحی هم اثرات زیادی دارد. این افراد معمولا پرخاشگر می‌شوند. تمرکزشان دچار ضعف می‌شود. گاهی از اجتماع فاصله گرفته و منزوی می‌شوند. حتی خواب راحتی ندارند. تاکید اسلام بر ازدواج هم بخاطر همین مسائل است. حتی مراجعانی داشتم که بیماری‌های جسمی نظیر کم‌کاری تیروئید یا مشکلات گوارشی‌شان هم از این مسئله نشات گرفته است.

    -رفتارهای نادرست، رابطه‌های آزاد و خودارضایی چه ضرر‌هایی برای جوان و نوجوان ایجاد می‌کند؟

    خود ارضایی و رابطه نامشروع کیفیت جنسی پایینی دارد. لذتش هم کاذب و مقطعی است و به مرور عادت فرد می‌شود. وقتی فردی خودش را به این کیفیت پایین عادت دهد، نمی تواند لذت کیفیت بالا که همان ازدواج است را بچشد. برای همین است که من فراوان مراجعان متاهلی دارم که بعد ازدواج همچنان درگیر اینطور مشکلات هستند و دنبال راه نجاتی می‌گردند. البته ازدواجی می‌تواند انسان را به کیفیت مطلوب برساند که عقلانی باشد و دو نفر واقعا هم را پسندیده باشند و قدرت مدیریت زندگی در طول زمان را هم داشته باشند. باید بتوانند مسائل جنسی را مدیریت کنند و با هجوم مشکلات در طی زمان، آن را به فرع نبرند. این امید را هم بدهم که ازدواج عاقلانه و عاشقانه می‌تواند حتی مشکلات جنسی که فرد قبل ازدواج داشته را هم تا حد زیادی رفع کند.

    -مسئول مشکلات جنسی و بالا رفتن سن ازدواج را چه کسانی می‌دانید؟

    دید باید جامع‌ نگر باشد. از رئیس و کشور و دولت که باید حامی باشند تا صدا‌و‌سیما که باید قَدَر ظاهر شود. رسانه حقیقی و مجازی باید به این حوزه ورود شود. در‌واقع این مبحث چندین ارگان را دربر می‌گیرد، از رسانه تا ریاست.

    مشکل جنسی از وقتی شروع شد که ما نیاز جنسی را به فرع بردیم و آن قدر به آن قبح دادیم که حتی پدر و مادر درباره آن با فرزند صحبت نمی‌کنند. وقتی به نیاز جنسی کم‌توجهی شود، انحراف جنسی پر‌رنگ می‌شود. خانواده‌ها هم در این مسئله ناپخته هستند. تربیت درستی را از کودکی شروع نمی‌کنند و درباره این مسائل آموزش نمی‌دهند. اصلا گاهی این پدر و مادرند که باید کلاس گذاشته و تربیت شوند. اگر سخت‌گیری خانواده‌ها هم برای ازدواج کم و معیارشان درست شود، خیلی از مشکلات حل می‌شود.

    البته خود فرد هم می تواند از فضاهایی که تحریکش می‌کند، دوری کند. چه کانال‌های محرک باشد، چه سایت و ماهواره.

    -با این اوصاف ازدواج‌ در کشور ما دارد شکست می‌خورد

    ازدواج دارد شکست می خورد چون آموزش صحیح وجود ندارد. جوان فقط چند ساعت را قبل آزمایش خون به صحبت‌های کارشناس گوش می‌کند، صحبت‌هایی که خیلی ناقص است و اهمیت خاصی هم ندارد.

    جدای از عدم آموزش و ناآگاهی، مشکل در ازدواج‌های پفکی و نادرست هم هست. می‌گویم پفکی چون گاهی طرفین برای پول، موقعیت یا حتی اجبار خانواده تن به ازدواج می‌دهند. خب عطش این مسائل یک‌جور پف است و خیلی سریع می‌خوابد. آن‌وقت فرد می‌ماند و حوضش!

    در بعضی ازدواج‌ها هم طرفین اصلا نسبت به هم شناختی ندارند و فقط سه جلسه دو ساعته با هم صحبت کرده‌اند! خب اینطور که نمی‌توان به شناخت یک شخصیت رسید و فهمید که او معیار‌های مد نظر ما را برای یک عمر زندگی دارد یا خیر.

    من خودم پیشنهاد می‌دهم دختر و پسر قبل ازدواج، دو ماه با هم در ارتباط باشند. حتی می‌توانند صیغه محرمیت بخوانند تا راحت و بی‌پرده با هم گفتگو کنند، آشنا شوند یا حتی به فیزیک هم نگاه کنند تا انتخاب عاقلانه‌ای داشته باشند. این‌گونه روابط تحت نظر خانواده‌ها خواهد بود و آسیب کمتری به جامعه و فرد وارد می‌شود.

    منبع :

    توسط مشاور · 1992 روز 23 ساعت 45 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

ترس از برقراری رابطه | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.