پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » بارداری بدون دخول
0 امتیاز
Vote Con!

بارداری بدون دخول

بارداری

سلام من سه روز پیش با نامزدم رابطه داشتم و ایشون از روی لباس ارضا شد و حدود 15 دقیقه بعد بدون لباس آلتش به پشت من خورد و چند بار هم به روی واژنم البته نه به لبه های واژن و آلتش خشک بود حالا ممکنه به خاطر اینکه ایشون آلتش رو نشسته بوده و دهانه واژن من هم خیس بوده بارداری اتفاق بیافته (البته دفعه دوم دیگه مایع منی بیرون نیومد)؟ در ضمن ما عقدیم و من باکره هستم خیلی استرس گرفتم

توسط Somaryam درمسایل جنسی · پاسخ 2246 روز 4 ساعت 37 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (2)

  1. 0 votes

    بارداری بدون دخول

    دوست عزیز چنین احتمالی بعیده .
    ولی اگر شما این احتمال رو میدین میتونید به راحتی از تست های حاملگی خانگی که توی اکثر داروخانه ها وجود داره استفاده کنید..
    این تست ها به عنوان تست بتا هم میتونید تهیه کنید که مشخص میکنه شما باردار شدین یا نه
    باید بگم که تست بتا درصد HCG خون رو میسنجه و مشخص میکنه شما باردار هستید یا نه.
    و تست خون بتای بارداری که بطور 100 درصد به شما جواب میده .
    و شما میتونید با یک ازمایش ساده از این استرس رهایی پیدا کنید .
    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    دفتر سعادت آباد:
    ۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲ خط ویژه

    توسط مدیریت سایت · 2243 روز 4 ساعت 54 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    بارداری فرایندی است که بایستی تمامی عوامل مانند وجود اسپرم به میزان کافی، بودن در زمان باروری سیکل قاعدگی و … فراهم گردد تا عمل لقاح و سپس تشکیل جنین صورت گیرد. گاه در برخی از افراد این مراحل به سختی طی شده و گاه در برخی دیگر به سادگی و حتی بارداری در حالت بدون دخول نیز امکان پذیر می‌باشد.

    بسیاری از زوجینی که در زمان اوایل ازدواج خود هستند و قصد بارداری ندارند معمولاً از روابط جنسی بدون دخول استفاده می‌کنند. بنابراین این افراد بایستی نکاتی را در ارتباط با امکان حامله شدن از این طریق دریابند. آیا بارداری با وجود پرده بکارت امکان پذیر است؟ – آیا پیشاب می‌تواند باعث بارداری شود؟ – بارداری در رابطه‌ای که از روی لباس انجام گیرد باعث حاملگی خواهد شد؟ و هزاران سؤال دیگر که از نظر ذهنی باعث وارد شدن استرس فراوان به دختران جوان شده و تأخیر در سیکل قاعدگی را به همراه دارد. تاخیری که خود می‌تواند دلیلی بر تشدید استرس ناشی از احتمال باردار شدن باشد. ما در ادامه قصد داریم پاسخی برای سؤالات اساسی و مهمی که درباره این گونه روابط پرسیده می‌شود بیابیم.

    تمامی سؤالات ذکر شده در متن توسط کاربران محترم پرسیده شده است.

    امکان بارداری با وجود داشتن پرده بکارت و بر اساس زمان تخمک گذاری

    کاربری سوالی با این مضمون مطرح کرده‌ است.

    سوال: سلام ببخشید من 8 روز پیش بانامزدم رابطه بدون دخول داشتم و منی همسرم روی واژنم ریخته شد ولی سریع پاکش کرد. 10 روز از زمان پریودیمم گذشته بود. باکره هم هستم. می‌خواستم ببینم امکان بارداری هست؟

    پاسخ: این سؤال را می‌توان در دو بخش پاسخ داد

    زمان تخمک گذاری

    به طور معمول دوره تخمک گذاری چیزی در حدود 12 تا 16 روز قبل از اولین روز سیکل قاعدگی ماه بعد است. اگر دوره قاعدگی یک خانم 28 روز باشد زمان باروری دقیقاً در میانه دوره قاعدگی اوست که در سؤال مربوطه رابطه جنسی قبل از این دوره بوده است. با این حال، بهترین روش برای تعیین زمانی که احتمال باروری شما در آن حداکثر است این است که به وضعیت بدنی خود توجه کنید و روش تشخیص نشانه‌های تخمک‌گذاری را فرا بگیرید.

    وجود پرده بکارت

    بودن پرده بکارت و باکره بودن دختر دلیلی بر عدم بارداری نیست ولی این احتمال را به شدت کاهش می‌دهد. این پرده می‌تواند به صورت مانعی از ورود مایع به داخل واژن جلوگیری کند. ضمن اینکه زوجین سریعاً مایع منی را پاک کرده‌اند و این احتمال را باز هم کاهش داده‌اند.

    احتمال بارداری از پشت

    سؤال: من 5 روز پیش که روز 14 پریودم بود رابطه مقعدی داشتم که منی نامزدم داخل مقعد ریخت ولی بعدش بلافاصله بادسمال پاک کردم که دراون حالت یکمش بیرون اومد وسریع پاک و شستم ایا احتمال بارداری وجود داره؟

    پاسخ: توجه داشته باشید مقاربت از مقعد و داشتن رابطه جنسی از پشت و حتی ریختن مایع منی داخل آن و انتهای روده‌ها ارتباطی با باردار شدن نداشته و و احتمال بارداری از پشت صفر می‌باشد. پس بارداری از این طریق امکان پذیر نمی‌باشد فقط در این صورت:

    در برخی موارد رابطه از پشت به معنای دخول در مقعد نبوده و آلت تناسلی مرد در نزدیکی واژن قرار می‌گیرد. در این حالت اگر مایع منی به نوعی روی قسمت خارجی دستگاه تناسلی زن ریخته باشد این احتمال وجود دارد که برخی از اسپرم‌ها به دیواره‌های اطراف چسبیده و خود را وارد مجرای واژن کنند. توجه کنید پس از این حالت نیز بایستی تمامی مراحل ذکر شده برای لقاح انجام گیرد بنابراین احتمال باردار شدن بسیار پایین است.
    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    982122354304
    موفق باشید

    توسط مشاور · 2163 روز 6 ساعت 47 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

بارداری بدون دخول | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.