پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » اندام جنسی » انزال بی اختیار
0 امتیاز
Vote Con!

انزال بی اختیار

ادرارانزال بی اختیارانزال زودرسچون کردن

با سلام سوال من کمی طولانیه عذر خواهی می کنم ولی سعی می کنم جزئیات کامل رو بگم

پسری هستم ۲۵ ساله که از ۱۲ سالگی متاسفانه خود ارضایی می کردم، بسیار خجالتیم و چند بار که حتی نوبت دکتر هم گرفتم نتونستم مراجعه کنم. قدم ۱۷۵ و وزنم ۶۰ کیلو حدودا رژیم غذایی و چرب و پر نمک، اما حجم غذایی بسیار کم، پیاده روی منظم دارم گاهی هم ورزش می کنم

به طور طبیعی کسی که از ۱۲ سالگی خود ارضایی کنه مشکل زود انزالی هم داره و خیلی عجیب نیست، چند باری به سمت ترک رفتم اما شکست خوردم، تا اینکه تابستان امسال در یک شکست عاطفی تونستم ترک کنم و خیلی خوش حال بودم سه ماه بدون انزال واقعا خوشحال کننده بود برای من همینطور امیدوار به حل مشکلات جنسیم.

اما مشکلم فقط زود انزالی نبود و نیست مشکل pmd یا همون چون چکه کردن پس از ادرار هم داشتم اوایل pmd فقط همراه با تحریک ناقص یا همون درد blueball اتفاق می افتاد اما بعدا دائمی شد، فکر می کردم همه ی این مشکلات با قطع خود ارضایی حل بشه اما بعد سه ماه که اتفاقی خودمو ارضا کردم متوجه شدم که اوضاع بدتر شده یعنی انزالم بسیار سریع تر شده بود.علاوه بر این مشکل پی ام دی هم حتی یک روز متوقف نشده، یک ماه بعد دوباره خود ارضایی ناخواسته و اتفاقی داشتم بازم به همون سرعت، به این فکر افتادم که شاید مدت طولانی ارضا نشدم باعث این زود انزالیه، سه بار خود ارضایی با فاصله ی سه روز تا یک هفته کردم اما بازم سرعت تغییری نکرد، و زمان ارضا شدنم به زیر ۳۰ ثانیه رسید منم چون خود ارضایی رو ترک کرده بودم و مجرد بودم اهمیتی ندادم، تا اینکه دیشب یه خبر خیلی بد بهم رسید و باعث شد چند ساعت در روز بی وقفه گریه کنم و غذای زیادی نخورم. شبش دوباره خیانت دوستم برام اشکار شد، و دعوای سختی کردیم. سر انجام چند دقیقه پیش یه کلیپ (نه خیلی) تحریک امیز دیدم و حدودا تحریک شدم، بعدش یه پیام تحریک امیز خوندم و بدون هیچ حرکتی ارضا شدم.

این واقعا داره من رو می ترسونه و ممکنه تمام زندگی اجتماعی من رو به هم بریزه، من ادم خیلی تحریک پذیری نیستم تو اوج خود ارضایی چندین فیلم مستهجن می دیدم و الان هم گهگاه فیلمای مستهجن می بینم ولی ارضا بدون تحرک و مالش اولین بار بود که اتفاق افتاد و من خیلی از این بابت نگرانم،

حالا مشکل پی ام دی که اشاره کردم هم در کنار اون داره اذیت می کنه، چندتا نکته مهم دیگه هم وجود داره اول اینکه تو کیسه ی بیضه ام به طورمادر زادی یه بیضه مانند کوچیکتر روی بیضه ی سمت چپم وجود داره که حالت نرمی داره درد یا عارضه خاصی ازش ندیدم هنوز (احتمالا می تونه واریکوسل هم باشه)
نکته دوم تا حالا فقط سه بار احتلام داشتم اولی حدودا 3 سیسی از بدون رنگ و بو دومین بار به اندازه یک انزال کامل بدون رنگ و بو و غلظت و یه بار هم منی طبیعی که هر سه بار در ۶ ماه گذشته اتفاق افتادن.
نکته سوم یبوست چشم گیری ندارم اما گاهی که حالت یبوست بهم دست می ده چند قطره منی دفع می کنم همینطور گاهی شروع ادرارم حالت غیر شفاف داره(معمولا وقتی زیاد تحریک می شم)
نکته چهارم عمل استبرا کمک می کنه که پی ام دی به حداقل برسه
نکته پنجم زمانی که کیسه بیضه ام رو بعد ادرار فشار می دم، مقدار قابل توجهی ادرار خارج می شه
اخرین و مهم درین نکته اینکه دقیقا یک سال پیش فرشارو جمع کرده بودن من اونا رو با پا جابجا کردم سه روز بعد یه لخته خون جامد و کوچیکه توی منی بود، هفته بعد منی کاملا قرمز بود، اما هربار قرمزیش کمتر شد دو مشکلی که گفتم از یک سال پیش خیلی بدتر شده. و اینطور فکر می کنم که قرمزی مایع کاملااز بین نرفته یعنی روی نور بزاریم شاید بشه گفت یه ذره قرمزه. این

مشکل اصلیم فعلا همین انزال بدون تحرک هستش. بدون اینکه مالش یا حرکتی صورت بگیرد ارضا شدم و می ترسم توی خیابون دانشگاه یا هرجایی این اتفاق تکرار بشه البته مشکل پی ام دی هم خیلی ازار دهنده است اما نه به اون اندازه.
ببخشید طولانی شد خواهش می کنم کمک کنید.
سپاس بی کران

توسط shahin5 دراندام جنسی · پاسخ 2238 روز 2 ساعت 4 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    انزال بی اختیار

    دوست عزیز این یک حس طبیعیه .
    وقتی تحریک میشید طبیعی هست که چنین اتفاقی بیفته.
    تمام حرفهای شما روی حدسیات هست .
    توصیه اکید میکنم در این مورد با متخصص ارولوژی مشورت کنید .
    ولی در مورد خودارضایی و انزال شما :
    تا وقتی که خودتون رو در معرض محرکها قرار میدید .
    خودارضایی اجتناب ناپذیره .
    چون تحریک شدید و باید منی خارج بشه .
    در این حالت نگهداشتنش خطرش بیشتر خواهد بود.
    وقتی پروستات شما بزرگ شده باشه .
    با یک فشار مایع از شما خارج خواهد شد .
    پس اگر قرار به ترک دارید بهتره با دوری از موقعیت های محرک تعداد دفعات رو کاهش بدید .
    چون نمیتونید اونو به طور کامل قطع کنید .
    تا به مرز ازدواج برسید .

    توسط مدیریت سایت · 2236 روز 21 ساعت 23 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

انزال بی اختیار | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.